czwartek, 21 Lis 2024
PDF Drukuj
środa, 25 listopada 2020 14:53

Tarcza finansowa PFR

- potwierdzenie umocowania Beneficjentów


Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.

W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

  • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
  • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.

W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.

Należy pamiętać, że:

  1. Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;
  2. Oświadczenie musi zostać wystawione po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono pełnomocnictwa osobie wnioskującej. Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo pełnomocnik.

Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:

  1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym - na adres mailowy: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
  2. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi - osobiście w placówce Banku.

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.

W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.


 
PDF Drukuj
wtorek, 17 listopada 2020 14:42

KOMUNIKAT


Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 16 listopada 2020 r. (do odwołania) Klientów Banku w poszczególnych jednostkach obsługujemy w następujących godzinach:

  • Centrala Leśniowice 730 - 1230
  • Oddział w Dorohusku 730 - 1230
  • Oddział w Kraśniczynie 700 - 1200
  • Oddział w Żmudzi 700 - 1200
  • Oddział w Woli Uhruskiej 700 - 1200 (od 23.11.2020r.)

Ze względów bezpieczeństwa obsługa Klientów odbywa się pojedynczo. Ponawiamy prośbę, aby zachowywać odstępy oraz ograniczać wizyty w Banku do niezbędnego minimum.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Leśniowicach

 
PDF Drukuj
czwartek, 12 listopada 2020 10:18

KOMUNIKAT
ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W LEŚNIOWICACH


Szanowni Państwo,

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników informujemy, że Oddział w Woli Uhruskiej będzie zamknięty do dnia 20 listopada br. (piątek).

Jednocześnie informujemy, że Klienci którzy muszą osobiście dokonać operacji w placówce, powinni zgłosić się do najbliższego Oddziału w Dorohusku (ul. Niepodległości 26A) lub Żmudzi (ul. Kasztanowa 12).

Wszelkie informacje udzielane są pod numerem telefonu (82) 567 50 25.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Leśniowicach

 
PDF Drukuj
wtorek, 03 listopada 2020 15:01

Aplikacja mobilna Nasz Bank – nowa bankowość na telefon


naszbank

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Leśniowicach dla Użytkowników urządzeń z systemem Android. Aplikacja umożliwia swobodny i bezpieczny dostęp do Państwa finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play, a następnie zalogować się do Internet Banking i dodać swoje urządzenie.


Przewodnik użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank (Android) (pobierz pdf)

Interfejs Mobilny Internet Bankingu (pobierz pdf)

 
PDF Drukuj
wtorek, 03 listopada 2020 11:02

Szanowni Klienci!

Informacja dla Użytkowników Internet Bankingu, autoryzujących przelewy aplikacją mobilną

Uprzejmie informujemy, że trwa proces uruchomienia aplikacji mobilnej Nasz Bank dla urządzeń z systemem operacyjnym iOS (Apple). W przypadku gdy w Internet Banking wybrali Państwo opcję autoryzacji operacji aplikacją mobilną zapewniamy rozwiązanie zastępcze – autoryzacja za pomocą hasła SMS.



 
« pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia »

Strona 8 z 14