|
Kredyt preferencyjny płynnościowy dla Rolników 2% dostępny w Banku Spółdzielczym w Leśniowicach |
|
Nowa usługa – przelew EXPRESS ELIXIR

|
Decyzja Banku BPS S.A. w sprawie ograniczeń w realizacji przekazów z/do Federacji Rosyjskiej
Szanowni Państwo,
Ze względu na ciągłe rozszerzanie sankcji gospodarczych coraz częściej pojawiają się trudności w realizacji transakcji z/do Federacji Rosyjskiej, Białorusi oraz Ukrainy (obecnie obwody: doniecki, ługański, zaporoski, chersoński).
Mając na uwadze rosnące ryzyko sankcyjne, od dnia 1 marca 2023 r. Bank BPS S.A. nie będzie realizował przekazów z/do Federacji Rosyjskiej.
Pozostałe ograniczenia dotyczące ww. krajów mogą spowodować wydłużony czas procesowania transakcji lub braku ich realizacji w zależności od obowiązujących przepisów sankcyjnych.
|
WIRON zastąpi WIBOR
W Polsce trwają prace nad nowym wskaźnikiem referencyjnym stopy procentowej. Wskaźnik ten stosowany jest przy wyliczaniu oprocentowania kredytów, a także przy podawaniu kosztów produktów leasingowych, faktoringowych, inwestycyjnych czy ubezpieczeniowych. Oto co już dziś warto wiedzieć na temat nowego wskaźnika o nazwie WIRON.
Zanim wyjaśnimy Ci, na jakim etapie są prace i dlaczego zostały podjęte, przypominamy: na obecnym etapie nie musisz podejmować żadnych działań. Twoje umowy kredytowe z naszym bankiem pozostają bez zmian i są w pełni wiążące.
|
Więcej…
|
OSTRZEŻENIE !!! Uważaj na kontakt telefoniczny, sms’owy i mailowy ze strony oszustów o rzekomo zagrożonych Twoich oszczędnościach w banku – Komunikat FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości oraz Komendy Głównej Policji z dnia 11 stycznia 2023 r.
Uważaj na połączenia telefoniczne, w których oszuści podszywają się pod pracownika banku lub inną osobę godną zaufania (np. pracownika Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego, pracownika Związku Banków Polskich, czy policjanta). Podczas fałszywego połączenia na Twoim telefonie może wyświetlić się numer telefonu lub nazwa zaufanej instytucji, o tego typu oszustwach ostrzegaliśmy wspólnie FinCERT.pl – BCC ZBP z Centralnym Biurem Zwalczania Cyberprzestępczości oraz Komendą Główną Policji komunikatem z dnia 7 grudnia 2022 r. pt. „Oszuści dzwonią z numerów podszywających się pod banki lub inne instytucje zaufania publicznego” link: https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki
|
Aplikacja Nasz Bank 2.0
Szanowni Państwo,
informujemy, że dostępna jest nowa odsłona aplikacji mobilnej Nasz Bank, która rozszerza systemy bankowości internetowej Internet Banking i Internet Banking dla Firm.
Aplikacje mobilne stały się głównym kanałem kontaktu klientów z bankiem i korzystania z jego usług. Telefon mamy zawsze pod ręką i coraz więcej spraw załatwiamy, korzystając z zainstalowanych w nim aplikacji. Wygoda użytkowania jest dziś priorytetem. Wygląd nowej aplikacji Nasz Bank jest zgodny z najnowszymi trendami, dzięki czemu mobilne bankowanie stanie się jeszcze łatwiejsze i szybsze.
Nowa wersja aplikacji to m.in.:
- prosty i intuicyjny interfejs,
- nowoczesny wygląd,
- większa ergonomia przycisków oraz ekranów informacyjnych,
- szybszy i łatwiejszy dostęp do podstawowych funkcjonalności,
- wybór między ciemnym i jasnym motywem,
oraz szereg innych udogodnień, które jeszcze bardziej rozszerzą możliwości korzystania z usług bankowych.
|

|

|
OSTRZEŻENIE !!! Uwaga na wyłudzenia
W związku z podejrzeniem próby wyłudzenia od Klienta danych dotyczących dostępu do Internet Bankingu przypominamy :
- NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł;
- Pracownicy Banku NIE żądają podania identyfikatorów lub haseł;
- Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji – upewnij się, najlepiej dzwoniąc do danej osoby lub firmy, czy prośba jest prawdziwa. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości skontaktuj się z Bankiem.
|
|
|
|
Strona 1 z 3 |